Termeni și condiții

1. Copyright

Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale

 2.Garantii oferite de website

Acest website este oferit clientilor sai sub forma actuala fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.diaevents.ro in urmatoarele conditii dovedibile: flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate / vestejite, fori rupte, aranjament deteriorat, recipient rupt, recipient sparte), Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: „nu imi place”, „nu mi se pare realizat corect” sau pentru o eventuala pierdere a documentelor incluse in colet de catre transportator sau destinatar. De asemenea, in cazul in care un client accepta si semneaza la livrare, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri, se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare, decat legate strict de prospetimea florilor. Reclamatiile se fac doar de catre clientul care a achizitionat prosusul si este rugat sa specifice clar nume,prenume, nr telefon si nr comanda.Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii.

CONDITII GARANTIA BANILOR INAPOI: Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate (in bune conditiisi in max 24 ore de la livrarea produsului), alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9): factura, felicitare, cutie, vaza, instructiuni, cos, burete, flori, (produsele consumabile / alimentare in varianta sigilata, in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Clientul poate beneficia de garantia 100% a banilor inapoi, conform legii in vigoare, insa nu poate solicita si compensatii suplimentare. O data oferiti banii inapoi, responsabilitatea website-ului www.diaevents.ro fata de client si contractul dintre client si website considerandu-se incheiat. Garantia 100% a banilor inapoi nu include si taxele bancare. Anumite banci / canale de plata retin taxe si acestea nu vor fi suportate de catre Floraria Dia Events, ci fiecare parte isi va suporta taxele bancare.

GARANTIE PRODUSE: Produsele comercializate pede noi beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil : flori / plante / trandafiri criogenati sau conservati. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 3 zile mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta produsului. In cazul trandafirilor criogenati sau conservati, nu se ofera garantie, acestia necesita a fi pastrati conform instructiunilor primite pe eticheta de produs comanda. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia soli

STOC: Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca anumite produse pot diferi precum marca, coloristica ambalaj si forma cutie. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.

4. Produse disponibile

Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 300 RON solicitam o taxa de transport de 20 RON. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 300 RON, livrarea este gratuita. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

In cazul produselor cu personalizari sau modificari solicitate de catre client, acestea trebuie mai intai confirmate telefonic sau pe email impreuna cu operatorii Dia Events.  Intra in obligatia exclusiva a clientului sa se intereseze de prelucrarea modificarilor speciale solicitate, prin confirmare telefonica sau pe email. 

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila la punctul 3.

5. Metode de comanda

5.1 Comenzi telefonice

 Operatorii nostrii pot prelua oricand comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email,mesaj sau telefonic  sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata prin card bancar
  • plata cash unui curier
  • plata cash la livrare
  • plata in floraria Dia Events (str. Clujului nr. 2A, Gherla jud. Cluj)

5.2 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata prin card bancar
  • plata cash la livrare
  • plata in floraria Dia Events (str. Clujului nr. 2A, Gherla jud. Cluj)

5.3 Comenzi la Floraria Dia Events

Te asteptam cu drag la Floraria Dia Events pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra de floristi dedicati, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie. 

In florarie poti achita chas sau cu card.

Ne gasesti pe str. Clujului nr. 2A, Gherla jud. Cluj

5.4 Comenzi online

Pentru a comanda online pe unul dintre website-ul noastru trebuie sa:

  • alegi produsul dorit
  • citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
  • daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
  • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont
  • completezi datele tale (numite de facturare)
  • completezi datele de livrare cu atentie
  • noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
  • selectezi metoda de plata
  • revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
  • alegi daca doresti sa ramai anonim sau daca vrei sa primesti notificare de livrare prin SMS
  • apesi butonul finalizeaza comanda

Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

5.5 Pre-comenzi

In cadrul florariei noastre sau telefonic ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Precomanda poate fi cu 2-3 zile inainte sau cu cateva saptamani, chiar si luni. In acest fel vei fi sigur ca produsele dorite de tine vor fi disponibile pentru livrare exact in ziua aleasa de tine.

6. Livrare produse

6.1 Metode de livrare

Pentru orasul Gherla livrarea se face in 2-4 ore iar in judetul Cluj in 5-8 ore, pentru florile naturale ( buchete, aranjamente, cosuri cu flori) si pentru baloanele cu heliu. Pentru restul produselor ( aranjamente artificiale, tablouri cu licheni, cupole cu trandafiri, etc.) se face in aceeasi zi pe raza localitati Gherla si inca 10 km departare de oras.

Pentru restul tarii efectuam livrari in 24 de ore de la primirea comenzii pentru florile naturale si in 2-4 zile pentru restul produselor( exceptie fac produsele personalizate), in conditiile enuntate mai jos. Comenzile pentru restul tarii se pot prelua non-stop pe website, te rugam sa respecti conditiile de mai jos:

  • comanda sa fie primita si achitata pana in orele 17:00
    • livrarile se pot efectua de luni pana vineri 09-18:00, iar sambata 09-14:00
    • duminica nu efectuam livrari decat in raza localitatii Gherla . Verificati disponibilitatea telefonic / email sau online.
    • orele de livrare nu pot fi garantate
    • datele de livrare si de contact la adresa din provincie sa fie complete si corecte

Pentru livrarile in aceeasi zi si duminica efectuate pe plan local, nu garantam livrarea / acceptarea comenzi sau “aspectul exact ca in poza”, pot aparea modificari punctuale legate de florile continute, nuante, data si ora de livrare. 

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

6.2 Tarife de livrare

Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 300 RON solicitam o taxa de transport de 20 RON. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 300 RON, livrarea este gratuita.

6.3 Metode de ambalare

Pentru Gherla si zonele limitrofe:

  • produsele de floristica, plante naturale – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala / impachetare cadou
  • produsele tip cosuri cadou – sunt livrate impachetate in folie protectoare tip celofan
  • produsele tip decoratiuni, instalatii, cadouri neperisabile – sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni de folosire aferente
  • toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime

Pentru restul tarii:

  • toate produsele sunt ambalate cu atentie in cutii.
  • toate produsele sunt impachetate in ambalaje protectoare, pentru a evita defectiuni sau spargeri
  • toate produsele sunt securizate de cutie prin metode specifice pentru a se evita loviturile puternice
  • Buchete florale:  ambalare cu materiale pretioase, funda pentru un aspect elegant;
  • Aranjamente florale (cosuri, recipient+flori):  punga cadou si funda decorativa.
  • Cupole trandafiri criogenati: punga cadou sau cutie speciala si funda decorativa.
  • Plante, flori la ghiveci: punga cadou si funda decorativa de lux

6.4 Poza produsului livrat

Echipa Dia Events va transmite, indiferent de zona de livrare aleasa, poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu eticheta numarului de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise prin email,mesaj sau retele de socializare iar echipa Dia Events nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc.  Legal, orice comerciant de tip florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor.. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.

6.5 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

6.6 Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Dia Events nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de „colet”.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau „livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

7. Metode de plata

7.1 Card bancar, online

Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul dorit din grupul nostru, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online – procesator de plati MobilPay Wallet iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic sau prin chat, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil.

7.2 Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.

Datele noastre pentru plata se primesc pe email in cadrul confirmarii comenzii. Nu se pot achita comenzi inainte de plasarea comenzii in sistem si alocarea unui numar de comanda.

7.3 Plata la livrare

Acceptam plata la livrare pentru Gherla si zonele limitrofe, sau ramburs pentru restul tarii.

7.4Plata in florarie

Poti achita chas sau cu cardul in floraria noastra de pe str. Clujului nr.2A, Gherla jud. Cluj in timpul programului de lucru.

8.  Facturare plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii, exceptiile fiind clar mentionate in Art.6 al setului de temeni si conditii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal „Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. „, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: „Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Factura originala va fi pusa in colet sau livrata direct clientului la cererea acestuia sau in cazul in care clientul este aceeasi persoana cu destinatarul coletului.

10. Reclamatii livrare

Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email diaevents.2020@gmai.com ( Muresan Diana- persoana de contact). Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului.

11. Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face prin notificare scrisa sau telefonicacu cel putin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare Gherla si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

12. Confirmari de comanda si livrare

Confirmarea comenzi se va face telefonic sau electonic prin metodele specifice de comunicare ( mail,mesaj pe retele de socializare unde s-a plasat comanda). Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. 

Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.

Confirmarea livrarii prin SMS – Pentru a fi eligibil receptionarii prin sms a confirmarii de livrare, numarul introdus de catre client trebuie sa respecte formatul 0040/+40/0 7(03)xx xxx xxx, sa fie compatibil cu tehnica SMS si sa apartina retelelor Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp sau alte retele care opereaza pe teritoriul Romaniei. Compania nu isi asuma raspunderea pentru livrarea gresita a mesajului sms sau nelivrarea acestuia din urmatoarele cauze: introducerea gresita a numarului de telefon, numarul nu respecta formatele acceptate, numarul este portat, exista erori de retea sau in sistemul partenerilor, clientul nu alege optiunea de transmitere prin sms a confirmarii de livrare, la plasarea comenzii. Compania nu poate inregistra ulterior plasarii comenzii solicitarea de receptionare a confirmarii de livrare prin SMS intrucat aceasta optiunea poate fi selectata doar din procesul de comanda.

13. Cesionare si subcontractare

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

14. Confidentialitate si publicitate

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

Compania isi rezerva dreptul de a adauga materiale publicitare in plicurile cu felicitari transmise catre destinatarisau de a targeta destinatarul prin SMS (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing).Prin plasarea comenzii si prin aceptarea acestor termeni si conditii, clientul este de acord cu acest aspect, fara a fi necesar sa fie anuntat in prealabil. Citeste cu atentie ART. 22 (Consimtaminte) si ART.23 (Prelucrarea datelor cu caracter personal) din cadrul acestor termeni si conditii.

15. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

16. Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

17. Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

18. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

19. Consimtaminte

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interne Dia Events si ale companiei noastre impun folosirea si prelucrarea datelor cu character personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, folosind in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia. Pentru o comunicare cat mai eficienta si un serviciu premium, de livrare, putem trimite urmatoarele notificari / materiale publicitare:

  • email de confirmare comanda noua
  • email poza martor
  • email factura pentru plata efectuata
  • apel direct / email / SMS modificari sau inlocuiri in comanda / probleme de livrare / informatii suplimentare livrare 
  • email / SMS cu AWB sau status livrare
  • email confirmare livrare
  • SMS confirmare livrare
  • email newsletter cu promotii, email reamintire / retargetare, email discount-uri si promotii, email parteneriate / vouchere cu terti
  • SMS / apel direct newsletter cu promotii, SMS / apel direct reamintire / retargetare, SMS / apel direct discount-uri si promotii, SMS / apel direct parteneriate / vouchere cu terti
  • prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia

DESTINATARUL

  • SMS / apel direct cu AWB sau status livrare cadou
  • SMS / apel direct pentru obtinere informatii adresa sau ora / data de livrare
  • SMS / apel direct pentru inlocuiri produs sau modificari
  • flyere / vouchere / cataloage / marketing direct promovare Dia Events
  • cadouri promotii (produse oferite gratuit in cadrul unei campanii sezoniere)
  • pe felicitarea cu urare/mesaj: date de contact, informatii marketing si promovare brandDia Events  sau ale partenerilor, informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda
  • pe eticheta de comanda: date de contact, informatii marketing si promovare brand Dia Events

Orice comanda poate fi insotita de urmatoarele elemente si clientul isi ofera consimtamantul pentru ca livrarea sa fie insotita de toate sau oricare dintre aceste elemente:

  • eticheta logo Dia Events si date de contact, voucher cadou discount, numar de comanda si cod produs, data si ora de livrare, orasul de livrare
  • carticica instructiuni ingrijire flori si plante, cu Dia Events logo si date de contact

20. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania prelucrează datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor* (vezi Observatie mai jos). Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email diaevents.2020@gmail.ro. De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.

Observatie:

*orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale sau ale destinatarului (date personale inregistrate si oferite de catre client in comanda – nume si prenume, adresa, numar de telefon, companie angajatoare) in scopuri de marketing direct, in cazul in care nu sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu character personal, acest lucru trebuie mentionat in comanda, la plasarea si achitarea comenzii, in campul numit Observatii pentru operatoriIn cazul in care nu mentionati refuzul dvs de prelucrare a datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct conform termenilor si conditiilor mentionati in paragraful anterior, eventuale alte plangeri ulterioare nu vor putea fi luate in considerare.

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Navigand pe acest website, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser. Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute o data ce utilizatorul a parasit website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente’). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

  •     Cookie-uri de performanta a site-ului
  •     Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
  •     Cookie-uri pentru geotargetting
  •     Cookie-uri de inregistrare
  •     Cookie-uri pentru publicitate
  •     Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Citeste aici intregul Document de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe un site.

21.Promotii si oferte 

Orice promotie sau oferta disponibila pe website are un termen de valabilitate mentionat de catre companie si anumiti termeni si conditii disponibili public in cadrul website-ului. Clientii care beneficiaz de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de termeni si conditii de fata si nu anulandu-l.